Pokazil sa vám kočík a potrebujete zaň dočasnú náhradu? Využite náš servis!
Pri väčšine značiek vám dokážeme poskytnúť servisné služby a kočík opraviť v čo najkratšom čase. Ak ide o jednoduchší servisný úkon, dokáže ho náš vyškolený technik vykonať čo v najkratšom čase. Ak je však poškodenie kočíka závažnejšie, kočík sa snažíme opraviť čo najskôr. Záleží aj na termíne dodania náhradného dielu potrebného na opravu kočíka. V prípade reklamácie tovaru je to maximálne do zákonom stanovenej lehoty 30 dní.
Cena servisu kočíka sa odvíja od rozsahu poškodenia výrobku. Je preto potrebné prekonzultovať všetky otázky so servisným oddelením. Poškodený tovar do predajne je nutné priniesť buď osobne, alebo ho zašlete na svoje náklady kuriérom.
Po vypísaní reklamačného alebo servisného protokolu vám vieme zatiaľ zapožičať iný kočík rovnakej značky, záleží to však na tom, čo máme k dispozícii. V súčasnosti je to napr. značka Maclaren, Safety 1st alebo značka Mutsy.
Pokiaľ máte záujem o bežnú údržbu (napr. premazanie a prečistenie kolies), túto službu vykonáme po dohode so servisným oddelením. Servisný technik nie je k dispozícii každý deň, preto je dôležité pred návštevou sa dohodnúť na termíne opravy. V prípade pokiaľ máte reklamáciu tovaru v rámci záručnej doby nie je potrebné si dohodnúť termín. Reklamovaný tovar je potrebné priniesť priamo na predajňu alebo zaslať na svoje náklady kuriérom.